1 mar 2017

Hello World

Witaj na moim blogu! W pierwszym wpisie wypada się przedstawić, zatem kilka słów o mnie: tata, mąż i programista .NET z ponad 7 letnim stażem. Moim hobby są finanse (w każdym aspekcie) a w wolnym czasie nałogowo oglądam seriale.

Motywacją do założenia bloga jest konkurs daj się poznać, w którym zdecydowałem się wziąć udział w ostatniej chwili - rejestrowałem się na pół godziny przed zamknięciem zapisów. Właśnie z tego powodu blog wygląda na razie bardzo roboczo, ale powinno się to poprawić w najbliższym czasie.

Jednym z głównych założeń konkursu (poza prowadzeniem bloga) jest projekt programistyczny. Ja zdecydowałem się na utworzenie narzędzia, które już dawno chodziło mi po głowie, a którego brakuje na polskim rynku. Jest to miejsce w którym mógłbym śledzić swoje oszczędności emerytalne, a szczególnie fundusze inwestycyjne dostępne w ramach IKE czy IKZE. Zdaję sobie sprawę, że temat jest dość niszowy, ale jeśli zainteresuje chociaż jedną osobę poza mną to już będzie mój mały sukces :)

Więcej informacji o projekcie w następnych wpisach, stay tuned!

0 komentarze:

Prześlij komentarz